V jej predstavenstve sedí aj bývalý rozviedčik ŠtB, dnes veľkopodnikateľ a prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja Juraj Široký.
Viacúčelový stavebný súbor má pozostávať z piatich novostavieb. Dominovať mu má 28–podlažný bytový vežiak. Ďalší 14–podlažný objekt ponúkne kancelárske priestory. V osem podlažnej budove zase vzniknú luxusné byty pavlačového typu, dolu obchody a prevádzky služieb. Doplní ich ešte šesť– až sedem podlažný bytový dom. Parkovacie priestory poskytne trojpodlažná podzemná halová garáž.
Vydanie územného rozhodnutia pre výstavbu pobúrilo vlastníkov radových prízemných garáží v susedstve areálu. Magistrát Bratislavy ich totiž informoval, že im ich zbúra. Zdôvodnil to požiadavkou Železníc SR ťahať v tejto oblasti transeurópsku železničnú rýchlotrať s tunelom popod Dunaj. Majitelia garáží sú rozhorčení a tvrdia, že železniciam by oveľa viac mali prekážať Širokého mrakodrapy. „Poverení zástupcovia projektovej spoločnosti Dopravoprojekt, ktorí s nami rokujú o búraní garáží, o tomto rozsiahlom stavebnom zámere vôbec netušili,“ tvrdí jeden z garážnikov Ľubomír Fiam.
„Garáže vždy boli len dočasnou stavbou a vlastníci o tom vedeli,“ zdôrazňuje však hovorkyňa magistrátu Eva Chudinová. Širokého projekt je stále v procese pripomienkovania. Investor sľubuje, že zastavané územie bohato dotvorí zeleňou. Vnútro blokov skrášli zelenými plochami na oddych aj detským ihriskom. Pred najvyšším vežiakom mieni zriadiť verejný park.
O privatizáciu mlyna, v ktorom do roku 1989 sídlil štátny pekárenský podnik, bol po revolúcii mimoriadny záujem. Areál s výmerou asi 13–tisíc štvorcových metrov postupne vystriedal niekoľko majiteľov. V roku 2006 ho Široký získal od miliardára Andreja Babiša. O zveľaďovanie technickej pamiatky však nemal záujem a mlyn nechal schátrať. Hoci ho nepretržite strážila bezpečnostná služba, najmenej desaťkrát vyhorel. Vlastník napokon dostal povolenie na zbúranie starej zástavby.